ULTRA MUSIC FESTIVAL 2014

      ULTRA MUSIC FESTIVAL 2014



      LINE-UP

      Friday, March 28: 4 pm – midnight Eastern Time

      The Chainsmokers MAIN 4:00 pm
      3LAU WW 4:30 pm
      Showtek MAIN 5:00 pm
      Zomboy WW 5:40 pm
      Maceo Plex MEGA 6:00 pm
      Diplo MAIN 6:30 pm
      Datsik WW 7:05 pm
      Zedd MAIN 7:50 pm
      The Glitch Mob WW 8:10 pm
      Eric Prydz MAIN 8:30 pm
      Adventure Club WW 9:30 pm
      Kaskade MAIN 9:50 pm
      Carl Cox MEGA 10:30 pm
      Tiesto MAIN 11:00 pm

      Saturday, March 29: 2:15 pm – midnight Eastern Time

      Blasterjaxx 2:15pm
      W&W 3:15pm
      Umek 4:15pm
      Martin Garrix 4:35pm
      Nick Faniulli b2b Carl Cox 5:15pm
      Bro Safari 6:25pm
      Nicky Romero 6:45pm
      Alesso 7:30pm
      DJ Snake 8:30pm
      Above & Beyond 8:50pm
      Armin Van Buuren 9:40pm
      Carl Cox 10:40pm
      Deadmau5 11:00pm
      Dannic b2b Dyro b2b Hardwell WW

      Sunday, March 30: 3:00 pm – 11:00 pm Eastern Time

      NERVO: 3pm
      TJR: 3:35pm
      Myon & Shane 54: 4pm
      DJ MAKJ: 4:30pm
      Sander van Doorn: 4:50pm
      Cosmic Gate: 5:10pm
      Jack U (Diplo & Skrillex): 5:30pm
      Danny Avila: 6:20pm
      Aly & Fila b2b John O’Callaghan: 6:40pm
      Afrojack: 7pm
      Matt Zo: 7:30pm
      New World Punx: 7:45pm
      Steve Angello: 8pm
      Cedric Gervais: 8:40pm
      Armin van Buuren: 9pm
      David Guetta: 9:30pm
      Hardwell: 10pm

      LIVE-SETS:

      THE CHAINSMOKERS

      Show Spoiler
      01. Cash Cash feat. Bebe Rexha - Take Me Home (The Chainsmokers Remix)[BIG BEAT (ATLANTIC)]
      02. Garmiani - Nomad [DIM MAK]
      03. Calvin Harris - Feel So Close [ULTRA]
      04. Tonite Only - We Run The Night (The Chainsmokers Reboot)
      05. NONONO - Pumpin Blood (The Chainsmokers Remix) [WARNER SWEDEN]
      06. Tommy Trash - Fuckwind [FREE]
      07. Galantis - Smile [BIG BEAT (ATLANTIC)]
      08. Fenech-Soler - Last Forever (The Chainsmokers Remix) [UNIQUE COMMUNITY]
      09. Afrojack - Polkadots (The Chainsmokers Remix) w/   Syndicate Of L.A.W. - Right On Time (2000 Countdown The Holly Digit) [GUN RECORDS]
      10. N4GGA & Walter Smith - Balkan [MUSICAL FREEDOM] w/   Borgore feat. Waka Flocka Flame & Paige - Wild Out (Acappella) [DIM MAK]
      11. Tujamo - Hey Mister [MIXMASH] w/   ID - ID 
      12. MERCER vs. The Prodigy - Breathe (Late Night Edition) [FREE]
      13. Autoerotique - Play It Again [DIM MAK]
      14. W&W - Bigfoot [MAINSTAGE (ARMADA)] w/ 20:57 ASTR - Operate (Acappella) [Neon Gold Records]
      15. The Chainsmokers - #Selfie [DIM MAK]


      3LAU

      Show Spoiler
      01. ID - ID
      02. 3LAU - Bang (Working Title)
      w/ Bloodhound Gang - The Bad Touch
      03. MERCER vs. The Prodigy - Breathe (Late Night Edition) [FREE]
      04. ID - ID
      05. ID - ID
      06. Michael Woods vs. Jewelz & Scott Sparks vs. Kylie Minogue - Platinum Rush (3LAU Mashup) [FLAMINGO/FLY EYE]
      07. 3LAU & Paris & Simo feat. Bright Lights - Escape [REVEALED]
      08. The Killers - When You Were Young (Calvin Harris Remix) [ISLAND DEF JAM (UNIVERSAL)]
      09. Zombie Nation - Kernkraft 400 (ID Remix) [EPM]
      w/ Paris & Simo - Zombie [poll:0/0/1]
      w/ Zedd & Lucky Date feat. Ellie Goulding - Fall Into The Sky (Everybody Fuckin Jump Acappella) [INTERSCOPE]
      10. ID - ID
      11. 3LAU - ID
      12. Max Elto - Shadow Of The Sun [BIG BEAT (ATLANTIC)]
      13. Pierce Fulton - Runaway [CR2]
      14. 3LAU feat. Bright Lights - How You Love Me [ISLAND DEF JAM (UNIVERSAL)]


      SHOWTEK

      Show Spoiler
      01. Showtek - Slow Down [DIM MAK]
      w/ Showtek - Slow Down (Boombox Cartel BMBX CRTL WTF Is Festival Trap Remix) [DIM MAK]
      02. twoloud vs. Danny Avila - Rock The Place [MUSICAL FREEDOM]
      03. Alesso & Calvin Harris vs. SESA - Bring Control (Showtek Beijing Mashup) [SONY/SESA]
      04. Hardwell & Showtek - How We Do [REVEALED]
      05. TJR & VINAI - Bounce Generation [SPINNIN']
      06. Showtek & Justin Prime feat. Matthew Koma - Cannonball (Earthquake) (Kryder Remix) [SPRS (SPINNIN')]
      07. Martin Garrix - Proxy [SPINNIN'/FREE]
      08. Showtek & Ookay - Bouncer [SKINK]
      w/ Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Acappella) [VIRGIN]
      09. Jordy Dazz & Jimi Frew - ID
      w/ Krewella - Live For The Night (Acappella) [COLUMBIA (SONY)]
      10. Henry Fong & Mike Hawkins & Toby Green - Hot Steppa (Dave Silcox Remix) [SPINNIN']
      11. David Guetta & Showtek feat. Vassy - BAD [JACK BACK]
      12. R3hab & Deorro - Flashlight [SPINNIN']
      13. Showtek & Justin Prime - Cannonball (Will Ferrell Sit Down Mix) [MUSICAL FREEDOM]


      DIPLO


      DATSIK


      ZEDD


      ERIC PRYDZ


      KASKADE


      TIËSTO


      DVBBS


      DANNIC, DYRO & HARDWELL
      youtube.com/watch?v=Oe7HAW4MqO4
      Show Spoiler
      1. Dannic & Sick Individuals – Blueprint w/ Mightyfools – Footrocker (Get Your Hands Up Acappella)
      2. Flo Rida – How I Feel (Sick Individuals Instrumental Mix) w/ Alesso & Calvin Harris feat. Theo Hutchcraft – Under Control (Acappella)
      3. Merk & Kremont – Amen w/ Riva Starr & Fatboy Slim – Eat Sleep Rave Repeat (Acappella) w/ Alesso – Raise Your Head (Acappella)
      4. Yeah Yeah Yeahs & A-Trak vs. Karmin Mika – Heads Will Roll vs. Oh Shit (Dannic Edit) w/ Showtek feat. We Are Loud & Sonny wilson – Booyah w/ David Guetta & GlowInTheDark feat. Harrison – Ain´t A Party (Let Me See Your Fuckin Hands Acappella)
      5. Justice vs. Simian – We Are Your Friends (Acappella) w/ Dada Life – Born To Rage (USA Version) w/ Daddy´s Groove & Congrorock – Synthemilk
      6. Steve Angello vs. Matisse & Sadko – SLVR w/ Otto Knows – Million Voices
      7. Dyro – ID
      8. Nirvana – Smells Like Teen Spirit w/ Armin van Buuren feat. Miri Ben-Ari – Intense (Dannic Remix)
      9. Dyro – Go Down
      10. ID w/ Mightyfools – Footrocker (Get Your Hands Up Acappella)
      11. Zedd feat. Matthew Koma & Miriam Bryant – Find You (ID Remix)
      12. Mako feat. Angel Taylor – Beam (Dannic Mix)
      13. Hardwell & Dyro feat. Bright Lights – Never Say Goodbye


      CARL COX


      LUCIANO


      BLASTERJAXX


      W&W


      MARTIN GARRIX


      NIC FANCIULLI b2b CARL COX


      KREWELLA


      BRO SAFARI


      NICKY ROMERO


      ALESSO

      Show Spoiler
      01. 01:01 Alesso - Tear The Roof Up [REFUNE]
      02. 04min Alesso - Nillionaire (Alesso Rework) [REFUNE] w/   Matt Caseli & Danny Freakazoid - Raise Your Hands (Acappella) [AXTONE] w/ 06min Axwell & Sebastian Ingrosso - We Come We Rave We Love 
      03. Arno Cost & Norman Doray - Apocalypse (Kryder & Tom Staar Remix) [SPINNIN'] w/   Alesso - Raise Your Head (Acappella) [REFUNE]
      04. Major Lazer feat. Bruno Mars & Tyga & Mystic - Bubble Butt (Dada Life Remix) [SECRETLY CANADIAN/MAD DECENT] w/ 12min Major Lazer feat. Busy Signal & The Flexican & FS Green - Watch Out For This (Bumaye) (Dimitri Vegas & Like Mike Tomorrowland Remix) [MAD DECENT]
      05. 12min Calvin Harris feat. Ellie Goulding - I Need Your Love (Acapella) [INTERSCOPE] w/   R3hab & Lucky Date - Rip It Up (Nicky Romero Edit) [PROTOCOL]
      06. Alesso - Clash [REFUNE] Alesso - Clash (Gun Load Sample) w/   Alesso & Dirty South feat. Ruben Haze - City Of Dreams (Acappella) [PHAZING] w/   Showtek - We Like To Party [SKINK]
      07. Congorock & Nom De Strip - Minerals [ULTRA] w/   Alesso feat. Matthew Koma - Years (Acappella) [REFUNE] w/   Alesso feat. Matthew Koma - Years (Vocal Mix) [REFUNE]
      08. Axwell feat. Magnus Carlson - Center Of The Universe (Blinders Remix) [AXTONE]
      09. C-Mos - 2 Million Ways (Axwell Remix) [PINK RABBIT] w/   Alesso & Sebastian Ingrosso feat. Ryan Tedder - Calling (Lose My Mind) (Acappella) [REFUNE] w/   Alesso & Sebastian Ingrosso feat. Ryan Tedder - Calling (Lose My Mind) [REFUNE]
      10. 40min Alesso feat. Ryan Tedder - Scars [REFUNE]
      11. Sebastian Ingrosso & Tommy Trash - Reload (Acappella) [REFUNE]  part of mashup Axwell & Sick Individuals vs. Sebastian Ingrosso & Tommy Trash feat. John Martin - I Am vs. Reload (Alesso Mashup) w/   Axwell & Sick Individuals feat. Taylr Renee - I Am [Instrumental Mix] [AXTONE]
      12. 41min Alesso feat. ID - Sweet Escape (Nothing Can Stop Us Now) [REFUNE]
      13. Steve Angello & Dimitri Vangelis & Wyman - Payback (Steve Angello In My Mind Edit) [SIZE]
      14. Alesso vs. OneRepublic - If I Lose Myself (Alesso Remix) [MOSLEY (INTERSCOPE)/INTERSCOPE]
      15. Alesso & Calvin Harris feat. Theo Hutchcraft - Under Control (Extended Mix) [SONY]


      DJ SNAKE


      ABOVE and BEYOND


      ARMIN VAN BUUREN


      DEADMAU5


      DILLON FRANCIS


      NERVO


      TJR


      MYON & SHANE 54


      MAKJ


      SANDER VAN DOORN


      JACK U (SKRILLEX & DIPLO)


      AFROJACK

      Show Spoiler
      01. 01min Afrojack - Musician [ISLAND (UNIVERSAL)]
      02. 02min Afrojack feat. Tyler Glenn - Born To Run  [ISLAND (UNIVERSAL)]
      03. 05min Wiwek - Angry Birdz [RIMBU]
      04. 07min Afrojack - Rock The House (Afrojack Alternative
      Version) [WALL (SPINNIN')] w/ 07min Afrojack - Bangduck [WALL (SPINNIN')] w/ 10min Afrojack & Steve Aoki feat. Miss Palmer - No Beef [DIM MAK/ULTRA]
      05. 13min Afrojack feat. Stephen Wrabel - Ten Feet Tall [live vocals] [ISLAND (UNIVERSAL)]
      06. 17min Afrojack feat. Matthew Koma - Illuminate  [ISLAND (UNIVERSAL)]
      07. 22min Afrojack feat. Matthew Koma - Keep Our Love Alive (Working Title) [WALL (SPINNIN')] [ISLAND (UNIVERSAL)]
      08. 26min Afrojack feat. Snoop Dogg - Dynamite


      HARDWELL

      Show Spoiler
      01   Hardwell - ID 
      02 04:20 Paris Blohm feat. Taylr Renee - Left Behind (Instrumental Mix) (Working Title) [REVEALED] w/   Sebastian Ingrosso & Tommy Trash - Reload (Acappella) [REFUNE]
      03 06:20 Dannic & Dyro - Radical [REVEALED]
      04 08:50 Hardwell feat. Matthew Koma - Dare You (Hardwell Tiesto vs. twoloud vs. Cash Cash vs. Andrew Rayel Remix Ultra Edit) [REVEALED]
      05 13:25 Gareth Emery feat. Bo Bruce - U (W&W Remix / Instrumental Edit) w/  Alesso & Calvin Harris feat. Theo Hutchcraft - Under Control (Acappella) [SONY]
      06 16:55 Deorro & J-Trick - Rambo (Hardwell Edit) w/ 17:06 Mightyfools - Footrocker (Get Your Hands Up Acappella) [REVEALED]
      07 20min Lana Del Rey - Young & Beautiful (Francisco Lozano Remix) [FREE/INTERSCOPE]
      08 21:50 Hardwell - Everybody Is In The Place [REVEALED]
      09 25:10 Hardwell feat. Amba Shepherd - Apollo (Hardwell Dash Berlin vs. Lucky Date vs. Noisecontrollers Remix Private Edit) [FREE/REVEALED/INTERSCOPE]  25:10 part of mashup Hardwell feat. Amba Shepherd - Apollo (Hardwell's Private Edit)
      10 29:50 Armin van Buuren - Ping Pong (Hardwell Remix) [ARMIND (ARMADA)] w/ 30:40 MAKJ & Henry Fong - Encore (Acappella) [HYSTERIA]
      11 33:20 Bastille & Audien vs. Krewella & W&W - Pompeii vs. Live For The Night (Hardwell Ultra Mashup)  37min w/ Deorro - Dechorro (1 2 3 Woow Acappella)[DIM MAK]
      12 38:10 ID - ID 35min w/ Hardwell & Blasterjaxx - ID 42:53 Hardwell & W&W - ID w/ 39:10 Hardwell & MAKJ - Countdown (Acapella) [REVEALED] w/ 40:13 Hardwell & Dyro feat. Bright Lights - Never Say Goodbye (Acappella) [REVEALED] w/ 41:40 ID - ID
      14 45min ID - ID  Blommers 13 42:30 ID - ID  37min Hardwell & W&W - ID [w/ 42:56 Tiesto - Red Lights (Acappella) (UNIVERSAL)] w/ 44:07 Hardwell & Showtek - How We Do (Acappella) [REVEALED]
      15 48:15 Hardwell & Joey Dale - Arcadia (Working Title) [REVEALED] 49:33 w/ Hardwell & Joey Dale feat. Luciana Caporasso - Arcadia
      16 52:10 Hardwell - United We Are (Working Title) [REVEALED] w/ 52:35 Alesso - Raise Your Head (Acappella) [REFUNE] w/ 53:35 Riva Starr & Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Acapella) [SKINT] w/ 55min David Guetta & GlowintheDark feat. Harrison - Ain't A Party (Let Me See Your Fuckin Hands Acappella) [JACK BACK]
      17 56:35 Hardwell - Spaceman [REVEALED] w/ 57:31 Hardwell & W&W - Jumper (Acappella) [REVEALED] w/ 57:35 Blasterjaxx & W&W - Rocket (Working Title) [REVEALED]


      DAVID GUETTA


      ARMIN VAN BUUREN as GAIA (TRANCE SET)
      youtube.com/watch?v=c_ywgUWVO5s

      STEVE ANGELLO

      Post was edited 1 time, last by “Tom Wurz” ().